در مقاله قبل تعدادی از ترکیب رنگ های معروفی که در طراحی لوگو استفاده می شوند را با هم مرور کردیم. در این مقاله نیز به بررسی سایر ترکیب رنگ های انواع لوگو می پردازیم.

سبز، صورتی و زرد
برای یک لوگوی سرگرم کننده، سبز، صورتی و زرد با هم عالی هستند. با انتخاب سایه های جالب، مانند سایه سبز نعنایی یا صورتی مرجانی، ترکیب رنگ را برای خود بسازید.
یک رنگین کمان
به طور معمول، لوگوها یک رنگ و چند لهجه دارند. خوب، همه لوگوها معمولی نیستند. فاکتور سرگرمی خود را با رنگین کمانی از رنگ بالا ببرید. فقط مطمئن شوید که از سایه ها و مقادیر مناسب هر رنگ استفاده می کنید تا لوگوی شما زیاد نباشد.
آرمکده یک سایت طراحی لوگو است و آماده است تا سفارشات طراحی انواع لوگو را با بهترین کیفیت برای مشتریان خود انجام دهد.
 
قرمز و سبز
با ترکیبی از انرژی پرقدرت و آرامش طبیعی، قرمز و سبز از یکدیگر تعریف می کنند تا فضایی مفرح و بی دغدغه ایجاد کنند.
 
صورتی و فیروزه ای
صورتی و فیروزه ای ترکیب رنگ لوگوی سرگرم کننده نهایی را ایجاد می کند. اگر به دنبال جسور، روشن و سرگرم کننده هستید، این جفت را انتخاب کنید.
آبی، سبز و زرد
زرد نهایت رنگ سرگرم کننده است و این ترکیب روشن آن را در جلو و مرکز نگه می دارد. لهجه‌های آبی و سبز آن را برای یک طرح رنگی جالب، طبیعی و قابل اعتماد متعادل می‌کنند.
 
تصویر آبرنگی از دو سگ و یک گربه که پشت سر هم نشسته‌اند و هر کدام با یک دایره آبرنگ برجسته شده‌اند.
ترکیب رنگ جدی لوگو
اگر در زمینه امور مالی، حقوقی، پزشکی هستید - هر چیزی که جدی بودن یک نقطه فروش باشد - طرح رنگ ایده آل شما رنگی است که از رنگ های خنثی و عمیق استفاده می کند که نشان می دهد بینندگان چقدر باید برند شما را جدی بگیرند.
 
سیاه و سفید با لهجه
و در صورت شک، مشکی همیشه به طور جدی مد است. لهجه های تیره را برای پخش شدن رنگ اضافه کنید. به جای گیلاس به رنگ زرشکی و به جای فیروزه ای سرمه ای فکر کنید.
 
 
آبی و مشکی
طرح‌های رنگی جدی جسورانه هستند، اما بیشتر از رنگ‌های پررنگ با اعتماد به نفس برخوردارند. این ترکیب آبی و مشکی شخصیتی پویا و قابل اعتماد برند را تداعی می کند.
 
قهوه ای، بژ و مشکی
رنگ های قهوه ای و بژ حس وینتیج مشخصی دارند که به لوگوی شما اعتبار فوری می بخشد. از سایه های مختلف برای افزودن عمق و جزئیات استفاده کنید.
خاکستری، خرمایی و طلایی
این ترکیب از سه رنگ بی‌صدا، خدمات حرفه‌ای، سطح بالا و عالی را به ذهن متبادر می‌کند. همراه با خطوط سخت اشکال، شما یک لوگو با لحن ظریفی جدی دارید.
 
ترکیب رنگ مبتنی بر مخاطب
گاهی اوقات، کار یک پالت رنگ این است که بگوید یک برند برای یک مخاطب خاص در نظر گرفته شده است. استفاده از رنگ های متناسب با آن جمعیت می تواند برند را از رقبای خود متمایز کند.
 
رنگهای اصلی
رنگ‌های روشن و اصلی مانند این اغلب نشان می‌دهند که یک برند مخصوص بچه‌ها است.
 
صورتی و آبی
پاستیل های نرم معمولاً یک طرح رنگی مناسب برای محصولات کودک هستند.
 
دریایی، سفید و زرد
رنگ دریایی به طور سنتی یک رنگ مردانه در نظر گرفته می شود، بنابراین اگر نام تجاری شما عمدتا "برای مردان" است، رنگ آبی را در نظر بگیرید. رنگ آبی را با زرد و سفید ترکیب کنید تا حسی اسپرت و پویا داشته باشید.
 
رژگونه صورتی، خاکستری و زرد
اگر به دنبال ترکیب رنگی زنانه تر هستید، رنگ های ملایم و گرم را با رنگ های خنثی ترکیب کنید. صورتی رژگونه و زرد آفتابی به خوبی با خاکستری هماهنگ می شوند تا ظاهری بازیگوش و در عین حال شیک داشته باشند.
 
روش های خلاقانه برای استفاده از ترکیب رنگ لوگو
 
هنگامی که یک پالت رنگ را انتخاب کردید، انتخاب بعدی نحوه ایجاد یک لوگو با آن است. آیا یک رنگ تمرکز اصلی لوگو خواهد بود در حالی که بقیه به آن کنتراست در پس زمینه می دهند؟ یا اینکه هر رنگ به طور مساوی نشان داده می شود، شاید با دادن رنگ به هر حرف در نام برند خود یا کار کردن با آنها در الگویی که همه آنها زمان بازی برابری داشته باشند.
 
گرادیان ها
گرادیان یک راه آسان برای نمایش یک پالت رنگ کامل است. گرادیان ها صاف و آرام هستند. آنها به راحتی از یک رنگ به رنگ دیگر محو می شوند و هنگام حرکت در یک پالت سایه های زیبایی در بین آنها ایجاد می کنند. لوگوی گرادیانت شما می‌تواند ظریف باشد، بین دو رنگ نسبتاً نزدیک حرکت می‌کند یا می‌تواند یک رنگین کمان باشد، از یک رنگ پررنگ به رنگ دیگر می‌رود و در طول مسیر با تعداد زیادی دیگر ملاقات می‌کند.
 
هندسه
هنگامی که از یک الگوی هندسی در لوگوی خود استفاده می کنید، این فرصت را خواهید داشت که با انتخاب اشکال متناسب، بر شخصیت برند خود بیشتر تأکید کنید. ما روانشناسی شکل را با جزئیات بیشتری در راهنمای هویت برند خود پوشش می دهیم، اما نسخه سریع آن در اینجا آمده است: شکل های گرد مانند دایره ها و بیضی ها گرم تر، دوستانه تر و بخشنده تر هستند در حالی که خطوط مستقیم و زوایای تیز قوی، کارآمد و جدی هستند.
 
 
راه دیگر برای استفاده از پالت رنگی استفاده از آن برای رنگ آمیزی در لوگوی خود است. وانمود کنید که بچه ای با یک کتاب رنگ آمیزی و پالت شما مجموعه مداد رنگی شماست. شما فقط چند مداد رنگی برای کار دارید، بنابراین باید از آنها خلاقانه استفاده کنید تا لوگوی خود را زنده کنید.
 
حالا نقشه کشی کن!
انتخاب ترکیب رنگ آرم کار است، اما کار سرگرم کننده ای است. با رنگ‌ها و ترکیب‌ها بازی کنید تا پالت ایده‌آل را پیدا کنید و از جستجوی الهام از برندهای دیگر در صنعت خود یا درخواست بازخورد نترسید. یکی از راه‌های موثر برای فهمیدن اینکه کدام رنگ‌ها باید در پالت شما باشند، استفاده از مولد رنگ آرم ما برای تطبیق هویت برند شما با طرح رنگ لوگو است.
 
برای انتخاب ترکیبی عالی از رنگ ها برای نشان دادن برند خود کمک می خواهید؟ جامعه طراحان ما شما را گرفته اند! با یک طراح کار کنید، و آنها ایده های تازه ای را برای ترکیب رنگ های لوگو به میز می آورند تا بتوانید از بین آن ها طیف وسیعی را انتخاب کنید.
 
آیا می خواهید در مورد طراحی لوگو بیشتر بدانید؟ مقاله ما را در مورد نحوه طراحی لوگو بررسی کنید.