7 نمونه لوگو انتزاعی
شما به یک لوگو نیاز دارید که باعث ایجاد گفتگو در مورد نام تجاری شما شود.
سوال این است: چگونه آن لوگوی کامل را ایجاد می کنید؟
این سوال میلیون دلاری است و اگرچه انواع مختلفی از لوگوها وجود دارد ، اما سوالی وجود دارد که اغلب توسط صاحبان مشاغل کوچک نادیده گرفته می شود: لوگوی انتزاعی.
یک لوگوی انتزاعی نماد یا تصویری است که لزوماً قابل تشخیص نیست ، بلکه یک شکل هندسی پیچیده است که تجارت شما را به شکل مفهومی نشان می دهد.
مهمتر از همه ، لوگوهای انتزاعی می توانند لایه های معنا را به یک تصویر تزریق کرده و از شما یک لوگوی به یاد ماندنی و شروع کننده مکالمه بسازند.
آرمکده در زمینه طراحی انواع لوگو و برندینگ فعالیت می کند. شما می توانید برای آگاهی از هزینه طراحی لوگو حرفه ای به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.
در واقع ما آنقدر به قدرت لوگوهای انتزاعی اعتقاد داریم که یکی را برای خود ایجاد کرده ایم!
در زیر ، انواع مختلف لوگوهای انتزاعی و چگونگی ایجاد آن در کسب و کار را که نمایندگی می کند ، بررسی می کنیم. اما اول:
لوگوی انتزاعی چیست؟
یک لوگوی انتزاعی یک تصویر مفهومی قابل تأمل است که باعث می شود بیننده احساسات قوی و ارتباطات را با آن احساس کند.
این نوع لوگو یک تصویر منحصر به فرد است که برای بیان چیزی خاص در مورد تجارت شما طراحی شده است.
آن چیزی که یک لوگوی انتزاعی را بیشتر برای صاحبان مشاغل جذاب می کند ، همه کاره بودن آن است. از الگوهای متقارن گرفته تا هنرهای خطی ، انواع مختلفی از لوگوهای انتزاعی وجود دارد ، بنابراین می توانید بهترین را برای تجارت خود انتخاب کنید.
شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد ، اما در واقع ، بسیاری از لوگوهایی که هر روز می بینید انتزاعی هستند.
من انواع مختلفی از لوگوهای انتزاعی را در صنایع مختلف جمع آوری کرده ام تا به شما نشان دهم که چگونه ممکن است برای تجارت شما کار کنند.
نکات انتزاعی در طراحی لوگو
قبل از ورود به صفحه ، هنگام طراحی لوگوی انتزاعی خود باید به چند نکته توجه داشته باشید.
در مورد نماد تصمیم بگیرید
همانطور که از نامش پیداست ، یک نماد انتزاعی مفاهیم متعدد و احساسات مختلف را در یک نماد واحد منتقل می کند. این نقطه کانونی اصلی لوگوی انتزاعی شما است. نمادی که در لوگوی انتزاعی خود استفاده می کنید نمایانگر همه جنبه های مختلف کسب و کار شما مانند محصولات ارائه شده ، شخصیت و ارزش ها است.
رنگهایی را انتخاب کنید که پیام برند شما را منعکس کند
اکثر مردم نمی دانند که چقدر پالت رنگ مناسب می تواند به افزودن عمق و بعد به لوگوی آنها کمک کند. روانشناسی کاملی در پشت رنگ ها وجود دارد و هنگام شروع به ساختن هویت برند ، این نکته مهمی است.
رنگ هایی که در لوگوهای انتزاعی استفاده می شود می تواند درک مشتریان شما را از شکلی مبهم شکل دهد. ترکیب رنگ مناسب می تواند عمق و ابعاد بیشتری را به لوگوی انتزاعی شما اضافه کند و هنگام طراحی لوگوی خود باید به آن توجه داشته باشید.
تایپوگرافی را انتخاب کنید که مکمل نماد شما باشد
نوع حروف انتخابی به پیچیدگی یا سادگی لوگوی شما بستگی دارد. در نهایت ، شما نیاز به یک حروف تایپ دارید که لوگو را متعادل کند. یک نماد پیچیده به خوبی با حداقل فونت جفت می شود ، در حالی که یک لوگوی ساده در کنار یک فونت پیچیده تر به نظر می رسد.
با طرح بندی آزمایش کنید
بسته به جایی که قصد استفاده از لوگوی انتزاعی خود را دارید ، باید به چند نوع لوگو فکر کنید. ممکن است بخواهید از نماد فقط در برنامه ای در مقیاس کوچک مانند علامت علامت یا تصویر نمایه رسانه های اجتماعی استفاده کنید. اما برای سربرگ و وب سایت شما ، ممکن است بخواهید از نماد و تنوع متن لوگوی خود استفاده کنید.
انواع مختلف لوگوهای انتزاعی
اکنون که می دانید ایجاد یک لوگوی انتزاعی چیست ، اجازه دهید نگاهی به انواع مختلف طرح های انتزاعی که می توانید برای نشان دادن موثر کسب و کار خود استفاده کنید ، بیندازید.
لوگوهای انتزاعی متقارن
تقارن را به عنوان پسر عموی بزرگتر و عاقل خود در نظر بگیرید. او کسی است که وقتی تمایل به سرکشی دارید ، شما را متمرکز می کند و هنگامی که احساس می کنید بیش از حد احساساتی هستید ، شما را آرام می کند.
لوگوهای متقارن یک تصویر آینه از نیمی از طرح هستند ، بنابراین هر دو طرف یکسان هستند.
در حالی که برخی از لوگوهای انتزاعی تمایل دارند مرزهای طراحی را گسترش دهند ، اما تقارن لوگو را در الگوهایی قرار می دهد که برای چشم انسان قابل تشخیص است.
یک لوگوی انتزاعی متقارن برای گل فروشی یا مرکز بهداشت و سلامتی مناسب است - مشاغلی که طبیعت آن مرکز است. Leafclub یک مثال عالی از این روش است ، همانطور که در زیر مشاهده می کنید ، با الگوهای متقارن که شکل یک گل را تشکیل می دهند.
Mountain Flame نیز این کار را به خوبی انجام می دهد ، مفهوم آتش را در نظر می گیرد و ایده خلاقانه طرح را گسترش می دهد ، در حالی که هنوز به برند خارج از خانه وفادار است.
اما نیازی نیست که یک لوگوی انتزاعی متقارن فقط برای اهداف کلیتر و طبیعی ذخیره شود. مارک های بزرگ مانند Airbnb و NBC از لوگوهای انتزاعی متقارن نیز استفاده می کنند. Airbnb دارای طراحی جالبی است که از 3 نماد تشکیل شده است: نماد موقعیت مکانی ، قلب وارونه و دست فرد دراز شده.
لوگوی NBC از 6 پر طاووس تشکیل شده است که نمایانگر 6 بخش شبکه هستند: زرد برای اخبار ، قرمز برای سرگرمی ، آبی برای شبکه ، نارنجی برای ورزش ، سبز برای تولیدات و بنفش برای ایستگاه ها.
لوگوهای انتزاعی با اشکال هندسی
اشکال هندسی در ارتباط با ریاضیات شهرت دارند ، اما وقتی با اشکال انتزاعی ترکیب می شوند ، سطحی از عمق را در لوگوی شما برجسته می کنند که فقط مینیمالیسم هندسه می تواند ارائه دهد.
اشکال هندسی احساسات و عواطف را به تصویر می کشد. مربع ها پایدار هستند و قوانین را رعایت می کنند. دایره ها احساس راحتی ایجاد می کنند. کافیست به لوگوی MasterCard نگاهی بیندازید. این طرح که از دو دایره (یادآور دو سکه) تشکیل شده است ، باعث می شود مشتریان بالقوه احساس کنند که می توانند به کسب و کار پشت لوگو اعتماد کنند (و همچنین به راحتی آنها را تشخیص دهند).
اشکال هندسی دیگر مانند خطوط عمودی پررنگ حس قدرت و دوام را منتقل می کند. آنها همچنین راهی عالی برای ارائه تصویری از کارآیی و قابلیت اطمینان هستند که در لوگوی آدیداس به خوبی نشان داده شده است.
لوگوی میتسوبیشی یکی دیگر از نمونه های جالب یک لوگوی انتزاعی است که از اشکال هندسی استفاده می کند. کلمه "hishi" در ژاپن برای نشان دادن شکل الماس استفاده شده است. موسس علامت 3 الماس را برای شرکت خود انتخاب کرد. او با اتخاذ ویژگی های تاج اولین کارفرمای خود و تاج خانواده اش به مفهوم شکل رسید.
و گاهی اوقات ، اشکال هندسی را می توان ترکیب کرد تا یک تصویر کامل ایجاد کند. برای مثال Sky Construction را در نظر بگیرید. شرکت ساختمانی به سادگی 3 مستطیل برای ایجاد آسمان خراش ها گرفت. همانطور که می بینید ، هیچ محدودیتی در نحوه استفاده از اشکال هندسی در طراحی لوگوی انتزاعی وجود ندارد.
لوگوهای انتزاعی پویا
یک لوگوی پویا قابل تنظیم است و بسته به زمینه ای که در آن قرار دارد می تواند تغییر کند. این لوگوهای پویا همان شکل انتزاعی را گرفته و آن را تغییر می دهند تا متناسب با زمینه های مختلف باشد ، چه با تغییر رنگ های مورد استفاده ، چیدمان یا جهت نماد.
شاید متوجه شده باشید که چگونه Nickelodeon از نماد متفاوتی برای هر نمایش در شبکه خود استفاده می کند ، اما فونت پرتقال پر انرژی و بازیگوش را در سراسر خود ثابت نگه می دارد. این به کانال اجازه می دهد تا جنبه سرگرم کننده خود را بیان کند در حالی که بلافاصله با هر نسخه از لوگو قابل تشخیص است.
یا از مردم نوردکین نروژ استفاده کنید که مفهوم محیط طبیعی خود را در نظر گرفته و با آن لوگوی پویا ایجاد کرده اند. بر اساس داده های زنده هواشناسی ، لوگو با توجه به باد و دما تغییر می کند ، همانطور که خود منطقه با آب و هوا تغییر می کند. تاثیرگذار است ، درست است؟
برای کسانی که فوق العاده خلاق هستند یا فقط مشکلات تعهد دارند ، یک لوگوی انتزاعی پویا پاسخ دعاهای لوگوی شما است.
منبع: https://www.tailorbrands.com/blog/abstract-logo-inspiration