آیا تا به حال یک مارک بزرگ بدون لوگو دیده اید؟ نه؟ دلیلش این است که هیچ کدام وجود ندارد. لوگو تأثیر عمده ای بر نحوه درک مشتریان از نام تجاری شما دارد. بنابراین به طور طبیعی ، شما می خواهید لوگوی شما برجسته باشد. اما چگونه به آنجا می رسید؟
ناراحت نباش! این راهنمای مفید هر آنچه را که باید برای طراحی لوگوی شرکتی مناسب برای شما و کسب و کار خود بدانید به شما آموزش می دهد. از تعریف هویت نام تجاری خود و درک آنچه که یک لوگوی عالی می سازد ، گرفته تا انتخاب طراحی مناسب و حرکت در روند طراحی ، نحوه طراحی لوگو را بخوانید.
در اینجا مهمترین مراحل طراحی لوگو آمده است:
شاید از خود بپرسید: چگونه می توانم لوگوی خودم را طراحی کنم؟ هزینه طراحی لوگو چقدر است؟ اینها مراحلی است که باید دنبال کنید:
 
درک کنید که چرا به لوگو نیاز دارید
هویت برند خود را مشخص کنید
برای طراحی خود الهام بگیرید
رقابت را بررسی کنید
سبک طراحی خود را انتخاب کنید
نوع مناسب لوگو را پیدا کنید
به رنگ توجه کنید
تایپوگرافی مناسب را انتخاب کنید
با طراح خود ارتباط برقرار کنید
گزینه های آرم خود را ارزیابی کنید
هنگام طراحی لوگو چه کارهایی نباید کرد؟
طراحی لوگوی خود را با نام تجاری خود ادغام کنید
 
 
 

1.    درک کنید که چرا به یک لوگو نیاز دارید. و چرا باید عالی باشد.

 

تجارت واقعاً شبیه دوستیابی است - شما سعی می کنید مشتریان مناسب را جذب کرده و آنها را مجبور کنید که عاشق برند شما شوند. بنابراین لوگوی خود را مانند تصویری که در مشخصات دوستیابی خود دارید تصور کنید. این چیزی است که باعث می شود مردم علاقه مند شوند و سعی کنند در مورد شما بیشتر بدانند (یا انگشت خود را به سمت چپ بکشید زیرا شما طرفدار آنها نیستید). بنابراین شما می خواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید ، درست است؟
لوگوی شما تأثیر زیادی بر اولین تصوری که کسب و کار شما ایجاد می کند خواهد داشت: به مشتریان شما اطلاعات مربوط به نام تجاری شما را می دهد و به آنها اطلاع می دهد که آیا برای آنها مناسب است.
 
از آنجا که لوگوی شما بخش مهمی از نام تجاری شما است ، می خواهید مطمئن شوید که به خوبی انجام شده است. تمام مواد مارک تجاری شما لوگوی شما را روی آنها خواهد داشت. از طریق وب سایت ، بسته بندی و کارت ویزیت شما به مشتریان شما خیره می شود. حسابش کن! یک طراحی لوگو عالی و حرفه ای نه تنها این قدرت را دارد که آنچه را که شما نشان می دهید بیان کند. این نیز اولین تأثیر خوبی را بر جای می گذارد و به شما کمک می کند از رقبا متمایز شوید.
 
2- هویت برند خود را مشخص کنید
شما می خواهید لوگوی شما نشان دهنده شخصیت برند شما باشد. و برای انجام این کار ، ابتدا باید درک کنید که شخصیت اصلی برند شما چیست. هنگامی که ایده روشنی از آنچه شما را منحصر به فرد می کند و برند شما در مورد چیست ، برای شما بسیار آسان تر خواهد بود که انتخاب های طراحی را تکمیل و تکمیل کنید.
 
در اینجا چند سوال وجود دارد که می توانید از خود بپرسید تا به هویت نام تجاری خود برسید:
 
چرا ما این تجارت را شروع کردیم؟
باورها و ارزشهایی که برای ما به عنوان یک شرکت مهم هستند چیست؟
ما چه کاری را بهتر از دیگران انجام می دهیم؟
چه چیزی ما را خاص می کند؟
اگر بتوانیم نام تجاری خود را در سه کلمه توصیف کنیم ، آنها چه خواهند بود؟
سه کلمه ای که می خواهیم مشتریان ما برای توصیف ما به کار ببرند چیست؟
 
3. برای طراحی خود الهام بگیرید
سخت ترین قسمت فرایند طراحی می تواند جستجوی الهام از لوگو باشد. خوشبختانه ما نکاتی را برای شما ارائه کرده ایم که کار را بسیار آسان می کند.
 
با طوفان فکری شروع کنید
شاید شما فردی مفهومی هستید و دوست دارید شروع به جمع آوری ایده های شفاهی کنید. یک جلسه طوفان فکری مناسب می تواند همان چیزی باشد که شما نیاز دارید تا ظاهر و احساسی را که برای رسیدن به آن تلاش می کنید مشخص کنید. در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین ایده های لوگو خلاقانه را ترسیم کنید:
 
قوانین طوفان فکری را دنبال کنید: طوفان مغزی شامل بیرون کشیدن همه ایده ها (حتی ایده های واقعاً بد) و نوشتن آنها است. حتی یک ایده وحشتناک می تواند باعث گفتگو شود که منجر به یک راه حل نابغه می شود.
وقتی نوبت به طوفان فکری آرم شما می رسد ، نترسید که خارج از چارچوب فکر کنید و کمی متفاوت باشید. ببینید چگونه لوگوهایی مانند لوگوهای Crypto Caveman و Sweet Trip ایده هایی را که لزوماً با یکدیگر مرتبط نخواهید بود ترکیب می کنند - مانند ارزهای رمزنگاری شده و افراد غارنشین یا زنبور عسل و سنجاق روی نقشه؟ این انتخاب لوگوهای اصلی به آنها کمک می کند تا شخصیت خود را بیان کرده و از دیگران متمایز شوند.
 
تابلوی روحیه بسازید
اگر شما یک فرد بصری هستید ، تخته خلقی ممکن است ابزار مناسبی برای الهام گرفتن از شما باشد. می توانید با قطع و سنجاق کردن تصاویر چاپ شده یا ایجاد یک صفحه دیجیتالی ، یک صفحه واقعی ایجاد کنید. به سادگی تمام تصاویری را که احساس می کنید به سمت آنها کشیده شده اید جمع آوری کنید - اینها می توانند لوگوهای دیگر ، ترکیب رنگ ، تصاویر یا گرافیک باشند ، وحشی شوند! خواهید دید ، هیئت مدیره خلق و خوی شما نشان می دهد که در چه زمانی به دنبال چه سبک و ویژگی های طراحی هستید. برای شروع به مکان خوبی نیاز دارید؟
 
مانند مخاطبان خود فکر کنید: لیستی از کلمات که مارک تجاری شما را توصیف می کند و چگونه می خواهید درک شود ، تهیه کنید. مانند یک فرد در جمعیت مورد نظر خود فکر کنید و همیشه به یاد داشته باشید که چه چیزی برای او مهم است.
 
همه را درگیر کنید: یک طوفان فکری یک نفر خوب است ، اما تنها تنوع باعث ایجاد جادو می شود. افرادی را از هر بخش یا حتی دوستان و شرکای تجاری بیاورید. هرچه دیدگاه های بیشتر ، بهتر است.
به نحوه تجسم کسب و کار خود در لوگوی خود فکر کنید. Simply Rooted همه چیز مربوط به غذاهای محلی و اصیل است و لوگوی قدیمی آنها کاملاً منعکس کننده سبزیجات ریشه ای است. اگر برای زیبایی مشابه تلاش می کنید ، ممکن است تخته خلق و خوی شما شامل تصاویری از لوگوهای قدیمی ، تصاویر دست ساز و اشکال و رنگ های ارگانیک باشد. یا نگاهی بیندازید که چگونه لوگوی Rugged هویت مارک "ناهموار" خود را با علامت کلمه ای جسورانه و خشن نشان می دهد ، اما همچنان شامل حال و هوای مجلل با جلوه طلا منعکس کننده است. تخته خلق و خوی شما به شما این فرصت را می دهد که همه این عناصر را با هم جمع کنید.
 
4. رقابت را بررسی کنید
-
بهترین مکان برای سرقت ایده های قرض گرفتن؟ رقابت شما! آنچه را که در حال حاضر وجود دارد ، چه چیزی برای مخاطبان شما خوب کار می کند و از چه چیزهایی باید اجتناب کنید ، بررسی کنید. در حالی که به دنبال مشاغل دیگر هستید ، به این فکر کنید که چه چیزی آنها را از شما متمایز می کند و چگونه می توانید بر تفاوت ها در طراحی لوگو خود تأکید کنید.
 
مطمئن باشید که خود را به وضوح از رقبا متمایز می کنید. اگر همه مشاغل دیگر در صنعت شما تک رنگ می شوند ، شاید بهتر است رنگی را انتخاب کنید تا برجسته شود. اگر بقیه سنتی هستند ، شاید یک لوگوی سرگرم کننده و مدرن توجه را به خود جلب کند.